CHA CHA

4 dagar, 15 timmar & 45 minuter

Jodå, idag har tiden gått väldigt fort tycker jag och jag älskart!

Vaknade halv tio ungefär, satt och kollar på tv till 12 typ, sen stack jag upp till badet, simmade inte eller något, utan bastade bara, kände att jag behövde slappna av lite, få ut alla spänningarna och bara ta det lugnt helt enkelt, så det var skönt!

Resten av dagen ska jag väl chilla, ska kanske ta och möta döden... (min garderob) ... ja det ser förjävligt ut..

Och jag ska till Malmö imorgon ju, så man vet aldrig, jag kanske kommer hem med lite kläder trotts att jag sagt att jag ska spara pengar till Ullared, men hittar jag en vit tunika så köper jag den!

Isabell har värdlens snyggaste tunika, och har läst att hon köpt den på Tessie, tror dock att det var ett tag sen men man kan alltid hoppas att den finns kvar! För den är riktigt fin!

Ska försöka vara i Malmö hela dagen imorgon så att jag kommer hem typ på kvällen, återstår bara att se om jag orkar!
Kanske blir att man letar upp ett solarium också, det vet man aldrig! ;)

Ja idag blev det kanske ett lite roligare inlägg, kanske för att jag mår lite bättre.. inga panikattecker hittills, YES!
Känns jävligt bra!
Och jag sov faktiskt helt okej inatt!
Så nu kanske jag kan stå ut resten av veckan, om jag har tur och inte får ett återfall och åker ner i skiten igen...
:(
Nejdå, detta klarar jag!




Old pic, blir kanske nya imorgon, har sett förjävlig ut sen torsdags så just därför har det inte blivit nya, sorry! men det kommer väl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0