BACK TO SCHOOL!

Jahapp, då är det snart dags för första skoldagen, fast den varar bara i 2 timmar dock!
Börjar halv ett.. gött!
Känns wiiierd att gå upp och det första man gör är att duscha, fixa sig med mera!
Annars har det varit, vaknat och sen legat och kollat på tv i flera timmar!
Och när jag knappt fixat mig på hela sommaren så känns det sjukt att ha fixat håret (lite iallafall) och sminkat mig och klätt på mig, inte bara mjukiskläder och sånt, utan riktigt! :o
Känns som sagt riktigt wierd!
Men skönt faktiskt att skolan börjar, då kan man se fram emot helgen ju, annars har man bara kunnat dega hela sommaren, och inte sett fram emot något.. förutom då när Oskar åkte utomlands.. då såg man ju fram emot när han kom hem igen (a)
Men ni fattar?

Men mamma ska snart skjutsa upp mig till bussstationen, så att jag kan få en bra plats på bussen, för jag gissar att alla jävlar ska ta samma buss som mig.. -.-''
Ja ja, mamma är ledig så hon kan lika gärna skjutsa mig upp dit då!

Gissar att jag är hemma typ 4 tiden, om jag inte stannar i Lund eller något då!


Tog en snabb cam bild.. har dock fler på min kamera och mobil (a) som är bättre!
Känns koooonstigt att ha luggen framme också btw! Hela sommaren har jag haft den i en fläta bara!! :o


Jaaaadååå, nu ska jag ner och prata med maaaammmmmaaaaa!

HEJDå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0