ÄNNU EN DAG

5 dagar, 12 timmar & 30 minuter

Ja då var det Söndag.. kunde hoppats på att jag skulle skriva typ fredag, men icke! tiden går fortfarande långsamt, men faktiskt så har denna dagen gått en aning fortare än fredags och lördags, så alltid något!

Var nere och pantade och köpte med mig lite gott, har knappt ätit på hela helgen, går bara inte när man är depprimerad och har annat att tänka på så..

Så tyckte att jag "förtjänade" bacon chips, endast för att Oskar fått mig att veta vad det är (?) och tycka det är gott.. så samtidigt som jag tar ett chips så tänker jag på dig... ;) ;) ;) hehe
och 2 liters cola och coca cola vanilj slängde jag med också!

Känner dock att tårarna är påväg nu, haft endast 1 panikattack idag, men ja som sagt, det mesta kommer mot kvällen.. sovit så otroligt dåligt torsdags/fredags/lördags natt.. gillart inte!
Gissa om jag kommer sova sååå jävla bra på lördag... kan inte mer än längta!




MISS U! ♥


 

BTW, jag verkar inte desperat va? själv tycker jag att jag låter som en stalker... men ni får inte tro det! absolut inte! :o
Skulle ta år och dar för att förklara varför jag är så ledsen och skriver som jag gör.. Enkelt sagt, jag klarar mig bara inte utan honom!...


Kommentarer
Postat av: Vegardsara

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-12-20 @ 08:57:21
URL: http://vegardsara.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0