11/8-10

Finns det någon tråkigare rubrik?.. Ja ja

2 dagar, 8 timmar & 40 minuter ungefär

Imorse blev det ju till psykologen/kuratorn och pratade, och nu ska jag inte dit förrän om ungefär 3 veckor för att se om jag klarar mig själv nu!
Sen körde jag hem och somnade dirr typ, så jävla skönt det var!
Men sen ríngde pappa och väckte mig och sa att vi skulle till Malmö ikväll! YES! HOCKEY!
Så ja vi åt och sen körde vi halv sex härifrån.

Hockeyn... hmm... första perioden sög riktigt, ingen fart eller något i spelet.. :(
Andra perioden var det lite bättre men fortfarande inte så jätte roligt MEN tredje perioden, WOOOHOOO! Sån fart och allt det var! riktigt fint! :D
Men dock blev det ändå 1-2 till Frölunda, men det var ju ändå bara träningsmatch så inte så farligt då ju.

Imorgon bitti ska jag till hälsokällan och ha ansiktsbehandling, gutt!
Sen blir det att jobba antar jag, sen vet jag inte mer dock.. "/
På fredag blir det städa, städa & städa!
Måste ju vara fint här när min bejb kommer hit på lördag! :)


Söta föräldrar! :D

Mycket puplik? haha njae.. men där var ändå 1270 tror jag att dom sa :)


Haha mobba inte mig! men jag orkar inte hålla på och redigera och massa sånt så ni får stå ut med min min.. XD
Men iallafall, TACK MAMMA FÖR TRÖJAN!! :D:D
Billig var den inte precis, 275 kronor.. (och det var halva priset, alltså kostade den 550 innan)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aww tack :D Och dsm! :O

2010-08-12 @ 00:32:47
URL: http://allexandrha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0