vill bort, orkar inte mer skit..

Ja nu kommer jag ta detta inlägget till att vara emo.. tyvärr, men nu pallar jag inte mer skit.. det är verkligen sjukt nära att jag går till syon och säger att jag vill hoppa av!
Jag mår dåligt av att vara i skolan numera... har gjort i 1,5 månad.. om inte 2 månader snart till och med?..

Men idag blev jag riktigt fucking ledsen.. visst, gillar man inte en person så visst, bli glad då.. men man behöver fan inte stå och jubbla ...

Ja ni undrar säkert vad jag snackar om?

Och nu får ni veta:

På sista lektionen idag, datorkunskapen.. Jag var påväg att sätta mig på den platsen jag haft hela denna terminen? Men så skriker Rosse på mig att jag kunde sätta mig hos henne och Emma istället, ifall jag ville.
Jag har inte bytat plats för att öm jag då hade suttit mig på någon "annans plats" så hade den blivit sur? vi har egentligen inte bestämda platser men nästan, för alla sitter alltid på samma platser så.
Därför har jag suttit kvar på samma plats nu dessa två månaderna, även fast S och J hatar mig?  för att jag inte vill att någon annan ska bli sur på mig.

Men då gick jag och satte mig hos Rosse och Emma... och jag vänder mig och ser då att någon står och jubblar typ, "yes", " äntligen" och sånt ni vet?  och sen ber någon annan att sätta sig på "min plats"....

visst, tycker ni inte om mig så får jag väl acceptera det liksom.. men att stå och jubbla och säga sånna saker är jävligt onödigt... att man en gång varit vänner och nu beter man sig såhär? 

Nu ännu en gång känner jag att jag bara vill hoppa av skolan.. för jag mår helt seriöst inte bra i klassen längre...

Kommentarer
Postat av: rosse

fyfan asså, fattar verkligen inte hur man kan bete sig så.. grymt fittig stil & jag finner fortfarande inga ord för hur jäkla irriterad, arg sur förbannad ilsen jag är!

kommer alltid finnas här snäckan! :*<3

2010-04-22 @ 15:08:38
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0