Söndag...

usch, det känns riktigt tråkigt att det redan är Söndag... helgen är redan förbi liksom?  helgen ska alltid gå så jävla fort medans resten av veckan är mega seg!
Och dessutom ser jag inte direkt fram emot morgondagen... utvecklingssamtal... med Olof!  haha undrar hur det kommer gå!  och undrar hur mycket jag kommer att klaga?  hmm.. ja.. skoj?

Älskling åkte hem vid 3 tiden idag, han hjälpte mig med jobbet (som vanligt, hihi).
Sen efter att han åkt så cyklade jag hem och sen la mig där ute i solen och bara njöt, somnade till och med en stund, så skönt! vem älskar inte sommaren och värmen liksom?

Ja, nu resten av kvällen måste jag göra 2 saker.. fylla i några papper och städa mitt rum!  men alltså jag har ett dilemma.. och det är just det att jag känner super sug efter solarium!!!  (!!!!!!!!!!!!!!!)
Och detta är inte bra alltså!  efter att ha sagt att jag skulle ta en paus ifrån det, så är jag fast nu igen!
Ska frösöka att stå emot det!  men jag måste ner i byn ändå... så jag kommer ju säkerligen smita in på solariet bara för det.. "/

jaja, dör jag i cancer så dör jag i cancer?  haha nej, men fan.. det vill jag inte ju!  FAN att solarie ska ge cancer.. kunde det inte varit bra för en?  att man blev frisk och kry istället för att ge cancer...?  :(

Dilemma som fan just nu alltså, JA!


Får försöka att släppa denna känslan!!!!
Men nu ska jag bjuda på lite bilder från igår! :)




Sebbe (katten) tycker nog om Oskar lite.. :D
Och jag var glad! ;D det syns på en av bilderna, va? :D:D:D
Och den andra bilden på mig... jag ser ut som ett sär, men ändå söt utan smink! :D

Oj, glömde ju en av dom viktigaste bilderna!!

Satte på lösnaglar igår.. har saknat att ha långa naglar, så igår kändes det såå bra att ha långa och fina naglar (trotts fejkade) och älskling, förlåt.. men nu är det så att jag MÅSTE lägga in denna bilden, hehe (a) 
Och by the way, ringen jag har på mig, fick jag av baby på vår 6 månaders dag :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

klart sebbe gillar mig =D vem gör inte det liksom (A), Klart du e söt =O du e ju Camilla =D. OCH TA BORT DEN BILDEN PÅ MIG =O det var du som satte på den och en sak till DU HAR LIMAT NER MITT BEN =O men vafan älskar dig ändå :*<3

2010-04-25 @ 18:27:51
Postat av: Camilla

haha jag tänker inte ta bort deeeen! :D haha tycker ändå att det är snyggt med lösnaglar på killar ;) hahaha <3

2010-04-25 @ 18:39:43
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0