Sommaren -09

Det är det man saknar så otroligt mycket just nu!
Sitter och kollade på gamla bilder och dessutom på andra bloggar (som jag verkligen var beroende av i somras) och deras inlägg från i somras..
Saknar sommaren så mycket! och denna sommaren kommer inte bli som förra.. för typ alla är skit sura på mig för ingenting? Fattar inte alltså...Önskar typ att Lågan skulle till Åhus så hade jag nog fått vara med, men tror dock inte att jag får komma med till Spaninen... Jaja, får kämpa på träningarna när dom börjar igen så får man bara hoppas på det bästa!
Men iallafall, ge mig sommaren -09.. musiken, festerna, blont hår och brun kropp!  och ja... kanske en sak jag också saknar är flörtandet.. haha något jag kommer få kämpa med denna sommaren är att inte göra det!  ajaj, jobbigt med kille ibland.. men hellre kille på heltid än några ragg i sommar, så är det!

Tänkte avsluta inlägget med några bilder, och just nu känenr jag för att börja blogga som jag gjorde i somras, alltså flera inlägg per dag.. eller ja.. jag får se först, imorgon kanske jag inte alls vill blogga alls!  men nu ikväll kommer det nog några inlägg :)



Åååh mitt blonda hår, ääälskar det!  men kommer nog inte blondera så igen.. sliter för mycket.. men kommer nog att göra ljusa slingor i håret.. och sen göra det ljusare och ljusare.. men får se om jag orkar, rätt jobbigt att färga håret :o



Går inte mer än att sakna sååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0