Seg, ohja!

Trött och skulle egentligen bara vilja sova...
Ska nog snart gå och duscha och sen lägga mig i sängen!
Men tänkte bara uppdateta lite innan det.

Har iallafall solat idag.. aj aj... senast i lörsdags va? eller ja i helgen iallafall.. och nu igen.. inte bra det här.. men nu känner jag mig riktigt brun igen så nu kommer det nog bli ett uppehåll igen!

Annars har det inte hänt så mycket!
I skolan blev damp anfall lite sådär.. hela tiden?  :D  men det är bara roligt!
Så fort man kommer till skolan och Rosse börjar flippa, så är fan skolan det bästa som finns!  älska Rosses humor! haha
Ja så idag blev det inget klagande, ska försöka att inte göra det!  blir bara massa sura miner då!  både på mig och andra, så det tjänar ingenting till!

Ska vara glad!  och hålla humöret uppe! 

Imorgon följer baby med mig hem och stannar väl .. ehm.. ja jag vet inte, men tror inte att mina uppdateringar här på bloggen kommer vara så bra medans jag är med honom! 


Men skriver igen när jag har tid typ!

Byebye sålänge! :D

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag stanar fan hela året =O

2010-04-22 @ 20:43:53
Postat av: Richardsine

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 12:46:58
URL: http://richardsine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0