SDR

Ja jobbet ringde precis och ville att jag skulle jobba extra i helgen..
Men njae... valborg på fredag, så jag kommer inte orka jobba på lördag, vilket hade varit självklart om jag jobbar extra.. och dessutom det extra distriktet.. jag fick veta vilket område det var och, jag vill inte ha det igen.. så jobbigt område...  så jag sa att jag inte skulle vara hemma i helgen, vilket faktiskt är sant så..
Visst, känns lite tråkigt i och med att jag nu kunde tjänat extra mycket pengar.. men ska jag behöva välja mellan Oskar och pengar.. så är valet självklart!
Mitt område räcker för mig! 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hihih så gullig du e (A) <3

2010-04-27 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0