Oooopsssiiieee

Jodå, jag gick ut och gick en runda i Hörby..  den rundan ledde till solariet...
haha fan då!  jag kan verkligen inte motstå att gå dit!  Jag har seriösa problem!  Finns det rehab för solariemissbruk? :o
För det skulle jag nog fan behöva!!

Nej omg... men jag kan inte säga att jag ska sluta heller.. för jag har 5 poletter nu.. hade bara 100 kronor i plånboken och jag orkade inte växla någonstans.. så.. jag får sola 1 gång till.. sen får jag fan nöja mig med solen... detta funkar inte!  jag välkomnar seriöst cancern till mig!

Går inte, går inte, går inte!

Så sola 1 gång till, sen får det fan vara nog med solarium!  får ta och göra annat så fort jag kommer och tänka på solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0