Old headers

Kollade igenom mitt arkiv och hittade två gamla headers som Erica gjorde till mig!
haha tänk att ha en som gjorde dom till en?  jag slapp allt jobbigt arbete...
Men det var ju snällt såklart!  ångrar att jag tog bort dom!  eller ja.. förstod väl att jag tog bort den där jag hade blont hår och det fanns tre bilder på mig.. Men den andra hade jag lika gärna kunnat ha fortfarande.. och den är faktiskt väldigt fin!
Men nu är jag ett sånt smartass och vet inte hur man fixar tillbaka det!
Bara jag hade vetat var man klistrar in skitet så hade jag kunnat ha vilken header som helst!

Bilder på mina gamla header.. men har säkert haft fler än dom!  Har för mig att Erica gjorde många till mig.. men la in dom på sin gamla blogg.. och jag kommer inte ihåg vad den hette "/




Den första är kanske självklart att jag inte har, men den andra.. visst är den så jävla fin? Hade gärna kunnat ha den igen alltså! :o

Kommentarer
Postat av: Anna

Du passade bra i blond =)!

2010-04-29 @ 17:17:49
URL: http://annaheikka.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: man gör de jättelätt ;o

2010-04-29 @ 18:47:11
URL: http://annaheikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0