Ojojoj

Så ja, nu har jag varit nere på ica och jag fick med mig lite hem, bland annat coca cola vanilj♥ cosmopolitan och kakor.

Sitter och läser cosmo nu och såg att dom hade "20 tips för perfekt hud" , första saken som stog där var : Hjälp, jag har fått fläckar i ansiktet! vad beror det på?.
Och jag har haft små röda prickar/fläckar i mitt antikte i typ.. 1 år nu.. hatar då att gå utan smink.. "/
men iallafall, jag fortsatte att läsa och såg då till slut att det kunde bero på:
1. Uv-ljus (solen det vill säga och solarium...)
2. akne
3. stress
4. hormonrubbningar

och dessutom.. graviditet och p-piller!!!

Ja jag solar ju men har inte gjort det så länge som jag haft dom röda prickarna.. men dock har jag gått på p-piller så länge...
Kan det vara därför kanske?  Funderar fan på att sluta ta dom helt nu, bara för att kolla om det är det liksom? sen ska man kanske sluta sola också?

Jobbigt det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0