Ingen rubrik?...

Då har man precis varit och övningskört, pappa var med denna gången och detta var sista gången för detta tillfället nere på körskolan, ska tillbaka i agusti ju ändå.
Så nu ska jag köra satan med mamma och pappa.. men hoppas dock mer med pappa, med mamma blir jag bara såå stressad!
Men men, ska snart äta sen in i duschen snabbt och fixa mig och packa för senare ikväll, övningskör jag till Lund, perfa!

Och det med att jag skulle blogga mycket varje dag vettifan hur det blir med det, ska försöka att uppdatera iallafall 1 gång om dagen till att börja med och sen får jag se om jag har något annat intressant att skriva om, låter bra för mig iallafall!
Ska försöka ragga upp läsare också! så hårt man fick jobba för att få 500 läsare innan.. kommer inte lägga sååå mycket tid på bloggen dock.. får jag bara 50 läsare så är jag nöjd ändå! hehe

Men nu ska jag dra vidare, maten är snart klar! ;)




Peace out from tha fjååårthiiizz ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0