Hemma

Så ja, äntligen hemma!
Missade bussen och fick vänta en timme på nästa, så jag gick runder lite i Lund och kollade lite i affärer.
Hittade lite grann!
Billigt och bra också, så kunde inte bli bättre!

Bjuder på lite bilder på sakerna jag köpte :)




Den rosa BH.n kostade 49,50:-
Den vita kostade 99:-
Trosorna kostade 29,50:-/styck

19,50:-/styck

Och allt tillsammans blev 285,50
Och jag behövde nya underkläder, mina andra har börjat bli slitna och ja.. dom ser förjävliga ut, skulle egenligen köpa minst 5 stycken  bhar till!
Men nöjer mig med dessa nu ett tag!  så köper jag fler sen!

Egentligen vill jag verkligen sola.. AAAH!  jag pallar inte att jag har solarium i huvudet hela tiden!  detta är ett seriöst beroende jag har alltså! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0