Hemma igen!

Eller jag har varit hemma sen ungefär 15 typ men nu sitter jag äntligen och bara relaxar!
Direkt när jag kom hem stack jag ut och jobbade, tog väl cirka 45 minuter och sen stack jag in för att snacka lite med föräldrarna.. och sen *dun dun* solarium! så underbart det var idag!
Solade i måndags också.. men dock blev det bara typ 5 minuter av hela 20 !!! något var fel och jag kunde då inte riktigt slappna av, men idag!! herregud, jag somnade till och med!  så skönt var det!  25 minuter i himmelriket! hehe blev rääääätt mycket brunare också, lovely!

Jaja ni fattar nog att jag solade och att jag tyckte att det var riktigt skönt? så nog om det.

Ikväll händer inte så mycket, tänkte ta en tjejkväll med film, ansiktsmask och massa sånt!
Dock ville mamma att jag skulle vara där nere med henne och pappa.
Men nu vill jag bara ha coca cola vanilj och kanske något annat gott till det!  rätt sugen på kakor eller något sånt, haha!





Och imorgon har jag och älskling 6 månader!  (om man räknar bort dom 9 dagar då det har varit slut)
Han kommer hit efter att ha spelat match, så blir det väl mys hela dagen lång! :)


Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahahahah ofta du somna XD ? Det blir jätte mys pys imon =D

2010-04-17 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0