Endast för att jag är uttråkad? och typ ledsen?....

Tydligen tog några(?) illa upp för att jag skrev ut två namn på inlägget under.. men om man kollar nu så står där bara två bokstäver, så nu kan ingen klaga.. och nu ska jag fortsätta att skriva människor som bokstäver, låter inte det great?  slipper jag få massa skit för det jag skriver på MIN blogg.
That´s sounds sooo damn good!





bara för att jag älskar denna människa såååå jävla mycket!  så är jag såååå tvungen att skriva det!


O, jag älskar dig mer än något annat!  du är mitt ljus i livet!     dom senaste 2 månaderna har varit så underbara, efter allt upp och ner skitet så är allt så bra nu!  och jag kan inte önska mer.


Ehh.. ja... man ser ju inte personen riktigt.. men detta är "O"    (L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0