Byebye!

Drar snart ner till bussen, så tänkte blogga lite snabbt nu innan.
Hela lovet har bestått av övningsköra och körskolan.. men det har faktiskt gått bra!  godkänd på dragningsläge, eller vad det nu hette (a) haha
Att köra slalom var lite annorlunda, rätt läskigt först men det fick bra till slut ju!  och att backa slalom, trodde jag skulle få panik när han sa att jag skulle backa, haha men det gick super ! :D

Jaja , ska snart dra ner till bussen som sagt, ska till älsklingen!
varit utan honom hela veckan! :o funkar inte alltså!
Slänger in några bilder som är tagna för typ 5 minuter sen!  så njut! :D:D




Min hårfärg är wiiierd!  typ röd/brunt?  eller det är kanske bara jag som tycker det... :o
And ohyes, I´m the poser! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0