BTW!

Glömde föresten berätta!!!

Idag hade jag utvecklingssamtal.. och ja.. jag började gråta mitt i allt...
Så ja.. jag mår rätt dåligt i skolan, när jag liksom inte ens kan berätta för läraren utan att börja gråta och bli så jävla ledsen.. och han verkade verkligen förstå mig också!
Så han kommer antagligen skicka mig till kuratorn... KUL!  nu kommer jag ju börja böla varje gång jag är där!

Men ja.. det är kanske det jag behöver... och enligt Olof så skulle kuratorn meddela klassen (av någon jävla anledning) om hur illa jag mår.. haha som om att alla inte visste det ändå?
Hahaha

Men när jag berättade för Olof att jag på morgonen känner att jag VERKLIGEN INTE vill till skolan.. att jag skolkat rätt mycket, trotts att det inte såg ut så på min frånvaro.. endast för att andra eller jag själv sagt till lärarna att jag mått dåligt, skulle till körskolan eller något annat så att jag sluppit vara i skolan..

Och när mamma sa att jag funderar på att byta skola och allt.. Så sa Olof direkt att så skulle det inte behöva bli!
Så han skulle snacka med kuratorn.. och om jag ska vara ärlig.. så kommer det inte hjälpa att jag kommer gå till henne och snacka om varför jag mår dåligt i skolan...?

Liksom varför skulle dte hjälpa?

Att prata med någon hjälper inte om det är mobbning som pågår?
Tror någon det så är man bara helt utflippad!!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Älskling jag förstår att du mår dåligt men du får inte byta skola...=( för dom två fittorna och nu skiter jag fullständigt i om dom läser detta men dom kan dra åt helvete för du har inte gjort dom ett enda jävla skit dåligt.. utan dom överdriver som in i helvete och bete sig som dom gör e fan och mig bara fittigt. Du vet att jag finns för dig gumman och jag vill verkligen inte att du ger upp för jag stöttar dig till 110% <3<3

2010-04-26 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0