Bloooggning

Tänkte precis på att jag bloggar ändå riktigt mycket nu igen!  ungefär som i somras, fast bara nästan.. i somras var jag verkligen bloggperoende.. haha
Men jag tycker om det nu igen.. men hade dock tyckt ännu mer om det om jag hade haft en snyggare design och en riktigt header.. haha fan att jag är så dålig när det gäller tekniska saker!!

Men men.. tycker ändå att jag börjar bli duktigt på det här igen!

Tänkte dela med mig av en liten sak som jag tycker!
Det handlar om två kändisar, ni kan inte gissa vilka va?
haha jo dom som känner mig tillräckligt bra, vet säkert redan vilka jag tänker på..

Såklart, Miley Cyrus och Lindsay Lohan!

Men man måste ju erkänna, dom ser ju såå bra ut! och deras klädstil och håret och sånt!


Miley Cyrus- kolla bara på henne?  ser så otroligt bra ut!

Lindsay ser också jävulskt bra ut! det måste man ju bara erkänna.. men sen att hon är helt nere i droger och alkohol är ju en annan femma..


Att se ut som dessa två gör, hade jag fan kunnat döda för! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0