Bloggtorka

Känner inte precis för att blogga.. tänkte faktiskt gå och ta bort det jätte lilla smink jag har på mig och sen lägga mig.. halv åtta går jag och lägger mig?  haha, låter bra det! *not*

Egentligen hade jag kunnat skriva om min dag.. men det enda jag har att skriva om då skulle ju vara att jag var hos kuratorn.. och det kan jag egentligen inte.. Lovade henne att jag inte skulle skriva ... ja.. jag ska inte ta upp det i och med att jag lovade henne att inte göra det..
Jävla tur att jag inte hade mycket smink från början idag, jag har börjat bli neutral.. igår hade jag nada smink och idag lite puder och liite mascara.. No foundation, känns konstigt, men skönt!

Jaja, ska tillbaka till kuratorn nästa torsdag kom vi fram till... usch... jag vill inte!  Tror ändå inte att det kommer hjälpa? Trotts att hon säger att det kommer det.. men icke! 

I do not belive in that shit!



Jag kom på bättre blogghumör nu när jag skrev det lilla! så blir kanske fler inlägg ikväll!
Och nu kan kanske hoppas på att headern blir fixad.. men skulle inte tro det!
Får be Rosse göra det åt mig imorgon alltså! :o
Men hon är så duktig ju! :o


Jag har haft tråkigt, så jag försökte komma på nya headers.. har typ.. 10 stycken nu..
Men så blev jag så pissed så jag valde några av alla mina "fuck u" bilder och satte ihop till ett collage...

I aaaaam soooo fucking bored! :o

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

ja jag fixar det snäckan :)

2010-04-28 @ 23:40:15
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0