Bloggfreak tonight? hell yeah!

Eller så har jag fortfarande bara tråkigt.. haha
vet inte hur många inlägg det har blivit den senaste timmen nu alltså, haha
me♥blogging

Men nu ska jag (och mina fiiiina påsar runt ögonen) gå och lägga mig och kolla på "efterlyst" hade jag tänkt!

Så alltså ingen mer bloggning, men tror nog att ni klarar er ett tag nu! ;)

 


Tagen 5 minuter sen, mmmmmmm se och njut! ;)

Bilder från förra veckan.. eller kanske förrförra veckan till och med ? haha njuuuuuuuut av poooosen :D
Söt är jag iallafall, det säger min pojkvän (a)
haha ja jag har tråkigt, vet inte riktigt hur jag ska kunna somna alltså! haha

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt halsduken ? :)

2010-04-21 @ 22:04:16
Postat av: Camilla

Oj.. tror att det är gina, för ungefär 2-3 år sen :)

2010-04-22 @ 07:34:44
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0