Back again!

Ja nu har jag varit nere i byn, skulle kolla hur mycket pengar jag har bara.. och liksom.. banken är cirka 200 meter ifrån solariet.. så ja, det blev att jag stack dit efteråt!
Men det blev inga 25 minuter, som jag brukar ta!
Utan bara 10 minuter i ett annat solarie som är mer effekt i, så typ 10 minuter i det solariet är typ som 20 i ett vanligt, och jag kände inte för att ligga så länge så det var lagom med 10!
Så lite brunare.. men nu är jag dock jätte prickig i hela ansiktet.. fräknar? haha liknar faktiskt det lite, men men.. det brukar försvinna dagen efter, wierd! :)

Nu ska jag dock börja med att städa rummet!  Ser förjävligt ut här! och dessutom, ren bädda sängen, fullt med kexchoklad i hela sängen ju!  haha


ja solarierna i Hörby är inte dom snyggaste, men dom ger väldigt mycket effekt! man blir super brun! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0