Åsikter

Ja nu när jag ändå är igång med bloggandet så fortsätter vi! ♥

 

Och nu mina åsikter om:   



Skitsnack



Som jag faktiskt fått ta upp en gång ikväll då jag snackade med *pip*  (använder nu inte bara en bokstav utan ett piiip ljud).
Ska inte gå in så mycket på det, för då blir det väl bråk om det, orkar inte!!

Så då fortsätter vi! 

Skitsnack är något jag inte lyssnar på när andra snackar.. Kanske ser det ut som att jag "oh my good, ja hon är så äcklig" och " HAHA såg du vad han hade så sig?!?!?"  när jag är med några kompisar.. men sanningen?

Jag lyssnar inte på skitsnack, jag kommer inte ihåg om någon sagt något elakt om någon, för att jag inte bryr mig? Jag har mina åsikter om människor, och bryr mig just därför inte om vad andra tycker.
Skrattar jag och håller på med något som kan verkas vara elakt när någon annan snackar skit är det för att jag inte orkar bry mig, utan skrattar bort det!

Och ja, det låter riktigt elakt mot personerna som dom andra snackar skit om, men det är min enkla väg ut.
Så har jag gjort i alla år, med alla jag varit med under alla år.
Självklart kan jag också snacka skit`?  alla gör det?
Och sen om andra håller med mig, är upp till dom såklart!
Men vad andra säger om andra bryr jag mig inte om, för det är inte alltid att det är så som jag tycker, men istället för att säga till dom att "så tycker inte jag" så skrattar jag bort det eller bara skiter i det och sitter med mobilen och gör annat.

Men om nu någon hade sagt att en av mina "gamla" kompisar är "dum i huvudet och riktigt ful" (vilket jag nu bara hittade på) så är det ju klart att jag inte hade skrattat bort det?  utan det är ju ändå en gammal kompis till mig vi snackar om! Samma gäller om det hade varit mitt ex eller något sånt! 

Men oftast när det gäller skitsnack, skrattar jag bort det.. eller helt enkelt bara skiter i det och låter dom andra tycka vad dom vill!


Kommentarer
Postat av: Nhhsqqebdppdbeqqshhn

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-05-20 @ 13:38:18
URL: http://nhhsqqebdppdbeqqshhn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0