Ajajaj

två dagar sen jag bloggade nu, inte bra!  men har inte orkat eller kännt att jag har haft tid till det!
Idag slutade jag riktigt tidigt och hade inte en enda riktig lektion, en föreläsning på morgonen, cirka 2 timmar, om droger och knark och sånt, rätt roligt ändå att sitta och lyssna. Och sen bara snabbt in och snacka med idrottläraren i 5 minuter sen fick vi gå och bilden är slut nu då, jag slutade redan 11, skönt! men gick och åt i skolan med Rosse och Emma, så att jag får i mig någon riktig mat!
Tog bussen hem 12.10 så har varit hemma 45 minuter nu typ.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen, orkar dock inte plugga inför provet imorgon... usch.. får försöka läsa igenom allt minst 2 gånger iallafall! :o



Kommentarer
Postat av: Sveinkajsa

nice site keep it up ok

2011-07-07 @ 11:16:34
URL: http://sveinkajsa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0