24 april

Blev lite bloggning trotts allt!
Precis duschat och jobbat.. måste verkligen sluta med det skit jobbet.. pallar inte!
Önskar bara att andra kunde hört av sig om jag fick något utav alla jobb jag har sökt..
Men men.. tror knappast att dom kommer göra det! tråkigt nog.

Såfort O har duschat klart så ska vi ner och lämna hyrfilmerna. (vi hyrde alltså film igår)
Och vad som händer efter det, har jag ingen aning om.. vill dock sola.. igen... "/
Men det får isåfall bli imorgon kväll :)

Får se om något skoj händer idag.
Och nu funkar inte min cam, så blir inga cam bilder.. :(  ska försöka få den att funka.. för jag pallar inte ta med mobilkameran och sen lägga in dom på datorn hela tiden.. men camen så kommer dom ju direkt till datorn.. så jag får ta och fixa det! :o

Men nu ska jag dra! :D

Kommentarer
Postat av: Hugoolea

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-08-30 @ 12:25:04
URL: http://hugoolea.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0