Saknar det faktiskt....

Mitt blonda hår... :'(
Men det är kanske rätt självklart..?
När jag är brunett vill jag vara blond och tvärtom..
Men men, som sagt. låter det vara nu ett tag framöver!

Men bara att kolla på bilder sen jag var blond ger mig rysningar.. miss it!


Lockigt, blont, sommarbrun! saknar deeeet!

haha, den dagen jag lekte fjortis!

Men ååh håret! någotsåsjuktunderbartfint!


Men samtidigt, hur snygg är jag inte i brunt?
Känns mer som mig själv , och det är fint!
Men kommer väl antagligen bli blond igen typ till nästa år?
Haha slitet hår igen dåja!


Kommentarer
Postat av: Erica :D:D::D:D:D::D:D:D::D:D:D::D:D:D

En gång blond. Alltid blond. BLOND I MITT HJÄRTA<33333333333333333333333 Du kan suga bajs camilla brunhåriga skit ;I

2009-09-08 @ 21:49:40
URL: http://eriva.blogg.se/
Postat av: scott

ta inte illa upp men gillar dej bättre i brunett (A) för det är så jag minns dej som bäst och söötast<3

2009-09-19 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0