Nu tänker jag igen...

Men på något roligare än vad jag gjorde hela förra veckan!
Hur duktig är inte jag liksom? :D

Det jag sitter och tänker på (och gjort hela dagen) är min hårfärg!
Börjar få panik!
Jag ser ju ut som ett emo med den hårfärgen jag har nu..?
Svart=nejnejnej.
Det funkar inte längre, så enkelt är det!

Så nu funderar jag på att låta mitt hår vara, så jag får min naturliga hårfärg och sen slinga det blont och sen mer och mer, så att det kanske blir naturligt blont, istället för platina blont?

Eller kanske färga det i en röd nyans? fast såklart låta mitt hår bli sin naturliga hårfärg först!

För svart funkar bara inte! Känner mig som ett riktigt emo!
Herregud!
Trivdes mycket (MYCKET) mer i platina blont! så jag ångrar mig som fan just nu! ..
eller det har jag gjort enda sen jag färgade det mörkt, men men...
Har nog ändå 1 månad på mig innan det svarta är ute ur håret så har tid att tänka, för jag ska inte färga något på detta svarta håret, kommer se ut som ett mongo då ju... eller det gör jag ju ändå..

Emo=mongo!
hehehehhe (a)



Gammal bild, men shit... ge mig håret!!  blooont (L)(L)


EMO BÖG!


Det är typ den röda nyansen jag menar att jag skulle vilja prova, hur snyggt som helst! (på Ashlee Simpsons iallafall)


Kommentarer
Postat av: Bumbie =)

du e fan inte Emo :O eller väntaa jsut det ta av dig halsduken så man få se ditt vackra ansikte så ser du nog inte ut som ett Emo ::D isånafal e du mitt lilla Emo :D<3333333333

2009-09-28 @ 19:42:55
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0