känsligare än någonsin...

ja, rubriken säger väl det mesta egentligen..?
Mår skit eller ja tänker iallafall varje dag¨på hur jag var för 2,6,12 månader sen...
Hur mycket jag och alla andra har förändrats..
Och att jag saknar allt .. och även hur jag var... jag har förändrats något så sjukt mycket enligt mig själv..
Något jag inte precis vill.. ända sen jag färgade håret brunt har allt blivit helt fucked up.. jag ångrar att jag färgade det.. och även att jag klippte det, äckligt kort nu...
Men det är bara början... för när jag tänker på mitt blonda hår, tänker jag på Andy.. sommaren.. Åhus... sen leder det bara till när jag förlorade dom två personerna jag litade på som allra mest, Scott och Jesper...
Sen leder det till alla gånger jag träffade dom.. Sen till Niclas..
Sen alla jägers, björket, Alex, Tuben, sommaren 08, konfirmationen och ja.. ni fattar?

Och jag saknar allt!
Även fast alla har förändrats, att jag inte snackar med hälften av alla personen ..
Det känns hemskt att känna såhär.. att jag hatar nuet, och sakna allt det gamla så mycket..
Jag hatar den jag blivit... saknar den personen jag var...

att jag saknar flera personer som jag hatade...
att jag sakta håller på att förlora ännu fler vänner...
att jag försöker få kontakt med alla igen...
att jag är så fruktansvärt dum i huvudet...

Herregud... mitt liv faller ihop..
Jag vet inte vad jag ska göra.. alla vänner försöker.. men tyvärr hjälper det inte..

Jag vill bara ha mitt gamla liv tillbaka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0