Gårdagen!

Bara för att jag vägrade äta nägot här hemma på kvällen, fick mina föräldrar damp på mig!
Så jag fixade till mig lite, smsade Glenn och stack ut!
Mötte upp Glenn och Emil, stack ner till gotterian, dom köpte lite och snälle Glenn köpte ut cigg till mig. (jag vet, jag vet, man ska inte röka, men jag gör det när jag mår dåligt, that´s it)
Sen gick vi lite, dom hade roligt.. haha det var ett gammalt par som bråkade och kärringen hade damp, haha!
Först tyckte jag liksom att det inte var så roligt men sen jävlar när hon fick ännu mer damp så asgarvade alla tre, hahah!
Riktigt roligt faktiskt!
Sen stack vi in till Emil (Emil och Glenn är brödrar men Glenn bor i Åhus), han stack in på sitt rum och jag och Glenn gick in i ett annat och kollade på tv, kollade lite på idol, alltså herregud, hur vågar bara ens vissa gå dit?....
Men snackade gjorde vi också! Sjukt snäll är han!
Behöver fler sånna som han i mitt liv alltså! :D
Sen vid tio tiden skulle han ner till torget och vänta på sin buss , han skulle tillbaka till Åhus, så jag stog och väntade med han, sen bar det av hemmåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0