Fuck off!

Allt och alla kan bara dra åt helvete!
jag bestämmer väl förfan själv vad jag gör?
Blir så fucking jävla lack när andra ska påpeka att jag umgås med fel personer på grund av olika anledningar!
Jag har inget emot personerna jag umgås med, sen skiter jag i om dom bråkat eller något liknande med någon annan jag känner!
Mitt liv och jag umgås med VEM JAG VILL!
Så fuck off , om någon har något annat att säga om saken!
Jag har annat att tänka, men tvunget så ska fler och fler påpeka "massa skit" hela tiden!
När jag väl hunnit tänka ut och rett ut saker så kommer nya!
Så jävla trött!

ALLA KAN DRA! jag orkar inte mer...........

Kommentarer
Postat av: Bumbie =)

<333 Du vet att jag ossa finns för dig <3333

2009-10-01 @ 18:44:46
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0