Er jag saknar mest av allt!

Scott och JC är ju självklart?
Jag tror inte att någon av er läser min blogg överhuvudtaget men måste ändå skriva av mig...

Ni var dom som betydde mest för mig, dom enda jag kunde lita på till 110%, dom jag kunde säga allt till..
och ni är dom enda som vet om allt skit jag höll på med..
Det var ni man alltid kunde ringa och smsa till.. och man fick svar direkt..
ni ställde alltid upp för mig..
varför jag inte uppskattade det då är helt sjukt, att jag ser tillbaka nu och ser alla fel jag gjorde...
Det är ni som jag älskade, tyvärr är det ju så att man förändras..
jag vet inte ens vem du är längre, Jesper...
Du beter dig helt annorlunda nu ... även fast vi aldrig träffas och så.. sist var väl någon vecka sen.. till utseendet har du inte förändrats... men till personligheten... jag minns alla gånger jag var hos dig och du här... festen hos Ante.. då när jag grät som fan och var en aning för full... du pratade med mig , det minns jag. att vi låg i Antes säng och bara pratade.. du ställde alltid upp för mig... helt sjukt att jag bara struntade i det...
Önskar att du och jag kunde vara som förut... allt ditt stöd gjorde att jag kämpade och orkade med mitt liv..
Och Scott.. vi har kännt varandra ett bra tag.. minns allt!
Alla gånger hemma hos dig.. då när vi bara kunde ligga i din säng och bara prata och kolla på filmer och så.. det känndes så bra att ha någon som du..
Jag minns när du sa att något skulle hända på slutet at jägerset i april eller vad det nu var... men tyvärr var jag tvungen att sticka hem tidigare..
Det var du som stog ut mest med allt mitt skit..

Helt enkelt sagt: jag saknar er, iallafall dom ni var då, så otroligt mycket!  kom tillbaka... </3




Men man har väl alltid lite tur.. för när ni försvann ur mitt liv, kom jag närmare Oskar.
Så jävla glad att ha dig, litar såklart på dig till 110% och skulle aldrig någonsin i mitt liv vilja byta ut dig eller något sånt!
Oskar baby, lämna mig inte! du betyder så otroligt mycket för mig, hade aldrig klarat mig utan min lille galna älsklings Oskar :*<3

Kommentarer
Postat av: scott

fan ... asså du vet nu sitter jag fan och gråter :$ saknar allt och jag vill bara göra dej glad inte ngn annat älskade dej och inte en annan fan asså jag saknar det så mkt men jag lovar dej det kan bli så igen vi måste bara ta våra tummar ur röven och träffa varandra nästa helg ? om du nu kan förståss du vet du är den ända jag har tittat på inne på sånt här blogg skit XD jag fattar inte vad som gick fel men jag är villig att testa gå till bax till det vi hade innan <33 för tro det eller ej men jag saknar dej otroligt mkt tänker på dej ibland till sent sent på kvällen camilla jag saknar dej med<3

2009-09-19 @ 19:07:20
Postat av: Camilla

Aw , som jag sagt, allt sitter kvar i min skalle, alla minnen, allt! jag tror faktiskt att jag kan nästa helg :D hade kunnat göra så otroligt mycket för att allt skulle vara som förut... man kan alltid hoppas på det bästa<3

2009-09-19 @ 19:41:05
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.see
Postat av: Bumbie =)

Camilla man blir rörd ända ut i fingerspätsarna <3 kommer alldrig lämna dig och det vet du och du får aldrig lämna mig för du betyder också mycket för mig o jag litar på dig till 110% jag ossa du är MIN.<33 Min Galna Lilla Älklings BBau Flicka <3333

2009-09-21 @ 20:06:14
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehehehe, snutte då ((((: du är den bästa någonsin! Älskings Oskar!<333 ohja, bara DIN, föralltid! <3333

2009-09-21 @ 20:22:06
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.see
Postat av: Camilla

HEHEH, putte snutte tutte då ((((: Jag är din för all framtid, and you know it! (: älsklings Oskar<333333

2009-09-21 @ 20:23:47
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0