......?

Tårarna har slutat rinna...
Sminkad och fixad..
blir ändå att ta bort sminket och sätta upp håret om typ 1,5 timme..
Ska bara ner och hälsa på alla och äta, sen struntar jag i tårtan och allt det..
Kommer vara på mitt rum ikväll, vid datorn eller ligga i sängen och kolla på film.
Lite chill kväll, och tänka ännu mer?
*hrm* , kanske inte det bästa att göra men vafan, jag tror jag behöver det ändå!


Visst är jag lite söt även fast jag har lockigt hår, ser lite smått sur ut och är svart hårig?...


Kommentarer
Postat av: scott

camilla du har och är alltid varit sööt <3

2009-09-19 @ 19:09:44
Postat av: scott

camilla du har är alltid varit sööt <33

2009-09-19 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0