Don't know anything anymore..

Snart rinner tårarna ännu en gång..
Fattar inte att jag lyckats förstöra så otroligt mycket...?
Sitter och smsar med JC och gjort det ett bra tag nu..
Fan också!
Förlåt till tusen för allt jag gjort..
Fattar inte hur dum jag var, även fast det är flera månader sen så känner jag mig otroligt dum..
Allt du sitter och skriver nu... går direkt till mitt hjärta och sprätter upp ett fucking hål..
Att jag var så jävla barnslig då..
Att jag inte fattade vilka personer som jag skulle behålla i mitt liv.. att jag "bytade" ut dig och många andra, mot idioter som bara sårade mig, gång på gång..
Och nu rinner tårarna för fullt igen..
Fan vad jag hatar mitt liv.. skolan, vännerna (dom som är mina rikltiga vänner) går super bra!
Men när allt gammalt kommer upp känns allt skit..
Jag vet inte hur jag ska göra denna gången... att veta exakt hur du kände dig och gjort typ hela sommaren..
Hemskt rent ut sagt..


Jesper Carlsson, förlåt för allt! du betydde väldigt mycket för mig.. att jag var osäker var för att du var en av mina närmsta vänner.. ville inte förstöra det... fastän att jag ändå gjorde det...


</3


This is the end...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0