Söndaag!

Det är söndag och väldigt mycket har hänt idag !


* Vaknade vid 12.. inte bra. men när man legat uppe till 5 på morgonen på grund av att jag låg och grät sönder för ja.. mina öronen dampar igen... så hela mitt huvud dunkade/dunkar satan..
Sent ikväll igen gissar jag på..

* Jobbade.

* Duschade, fixade mig lite smått.

* Hängde med mamma och pappa till Ikea.. men dom orkade när vi väl var där.. där var typ en miljon pers så nejtack!

* Stack till Mobilia istället. Det var redan bestämt innan att vi skulle iväg och shoppa och att pappa skulle skämma bort mig, men grejen var den att jag inte hittade något.. sen i sista affären hittade jag en söt tröja och pappa bara raffade åt sig den, utan att kolla priset eller något.. och sen även en ring och ett armband, även där utan att kolla priset, haha helt störd är han!

* Körde hem, chilla lite så. Sen ner och panta och köpa lite gott (a) kladdkaka, Monster och kexchoklad.. *mHm* och eftersom jag är smått beroende av coca hade jag det redan hemma :D
hehehhe


För övrigt blir det film och chill ikväll, riktigt gött.. men pallar fan inte att jag har så ont ... :'(

Och en sak till !! :o


1 vecka idag , älskar min Oskar ♥♥

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

Monster & Coca = NAJSIGASTE DRICKAN FÅRLAJF :D



Älskar Dig Camilla <333

2009-10-25 @ 18:46:01
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0