Längesen man bloggade! ;o

Och nu bloggar jag för att oskar ville ha en liiiten uppdatering :D


Jaja, vad har hänt? När bloggade jag sist? jag minns inte ens.. var det förra veckan eller kanske ännu längre sen?
Shit, not good!

Ehm.. ja whatever!
Kan ju skriva om trevliga saker som hänt? :D

Fredags följde Oskar med mig hem efter skolan , chill och sånt! :D
Sen stack vi och min mamma och pappa till Malmö och kollade på MIF, och dom vann ju självklart! (7-3)
Jag SKA dit igen den 13onde november och då SKA jag stå i klacken! :o
Måste bara ha med mig någon som också vill stå där (a)
HEHEHE
det ordnas!:D
Iallafall sen hem till mig och mös satan! Världens bästa natt eller vad? (a)

Lördagen blev det jobb och sen msn med min snygging! :D
Camen var på för fulla gubbar!
Sååå skoj!


Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva :o  men snaart är det lov!
Hääärligt satan!!!


Bilderna sen helgen får jag lägga in en annan dag, för blogg.se laggar satan! :o


Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

Jag hänkar fede lätt Till MIF :D vissa min sexiga röst XD så kan vi ju missa lite sängar ossa XD

Bästa natten <333 Älskar dig Camilla :D <3333333

2009-10-21 @ 18:35:14
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gött :D din mega sexiga röst :F:F HAHAHAHHAH varje gång jag tänker på det.. shit som jag skrattar XD fattar inte hur du kunde missa sängen XD hahaha älskar dig Oskar<333333

2009-10-21 @ 21:31:44
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.see
Postat av: Oskar Edlund!!

Missa Sängar O Va Hes Ftw XD Älskar Dig Mer Camilla <3333

2009-10-21 @ 21:38:05
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0