HAHAHA

Björn sa (13:20):
hej :*

Björn sa (13:27):
aww...

Camilla sa (13:27):
?

  Björn inbjuder dig att starta videoöverföring (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?
Björn säger (13:30):
;)

Camilla säger (13:30)
Hur gammal är du?

Björn säger (13:30):
25

Camilla säger (13:30):
okej.. jag är 16 så hejdå?



HAHA han har skickat cam förfrågningar typ varje dag i typ 5 veckor, óch jag har aldrig orkat ta mig tiden att checka vem personen är ens. Men idag kollade jag. och jag skrattade så fort jag såg hans visningsbild, alltså herregud, ful som stryk och dessutom såg han ut att vara 35-40 år.. så jag frågan hur gammal han var och jag tror inte ett dugg på att han bara är 25.. för han såg verkligen inte ut som det! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0