emo *cutcutcut*

Mitt huvud sprängs snart!
Hata mitt hår just nu alltså!

Brunt/svart
+
 mitt hår är lättare att fixa om det är mörkt, blir inte lika slitet.
Känner mig mer naturlig med svart/brunt hår.
-    man blir kallad emo, man känner sig som ett emo.
man känner sig riktigt blek

Blont
+
man känner sig fin, vare sig man har smink eller inte.
Man känner sig lite som barbie.
Man känner sig sjukt brun! (y)
- Håret blir äckligt slitet, sådär efter 4 blekningar.

så blir man tvungen att klippa av sig hälften av allt
sitt hår.
Man blir kallas fjortis.
och bimbo.



Helt seriöst vad jag tycker just exakt NU!

Svart!

Endast för att vissa är så jävla snygga med långt, svart hår!
Liksom lång snelugg och så.
Undrar bara om jag skulle passa i det?
Visst, jag känner mig som ett emo just nu.. men om jag försöker skippa både halsduk och allt sånt och skippar att ha luggen som jag har den nu och fixar snelugg istället, eller sätter upp den?`
Det hade nog ändå funkat..


Men det är liksom hur jag känner för sekunden!
om typ 1 minut kommer jag känna helt annorlunda..
HAHAH ja, döda mig!
Min hjärna exploderar!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0