Egodags!

Inget smink, ofixad helt totalt, slappekläder och ja, det har ju varit en riktigt slappdag idag så vem bryr sig?


PosarN även med nada smink och slappetröja och ja jag vet att man ser min BH igenom XD

Mitt hår bleks allt mer och mer, lovely!
orkar inte mörkt! jag ska ju låta bli mitt hår tills jag fått min naturliga hårfärg igen, sen får jag se hur jag vill då!
Tror att jag kommer slinga i blonda slingor till att börja med, sen får jag se om jag orkar bli blondie igen eller om jag kanske går tillbaka till emo-svart? :D

Och ja jag var ju och fixade mina naglar imorse!
Blev nöjd som vanligt!
Älskar(!!) långa naglar!

*HRM* ja som sagt, NO MAKE-UP!



Ursäkta bilderna men jag vet att ni tycker att jag är snyggast ändå!
Och även om ni tycker helt tvärtom, skiter jag i det!
Cause I'm just myself bitches, and I don't want to be anyone else ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0