Lääängesen sist, ja! :O

Då är jag igång och skriver nu efter snart 2 veckor..
Så dålig jag är.. men bloggandet var mycket roligare i somras..
och har inte tid för det nu när skolan är i full fart!
Men men, nu har jag tid! :D

Har varit sjuk sen onsdags, stack hem från skolan vid lunch och jag är fortfarande sjuk... kuuuul!
Det enda jag gjort dessa dagarna är att legat i sängen heeela dagen och kollat på tv/film..
Vet ni hur tråkigt det är ? :O
Usch.. det är riiktigt tråkigt.. och dessutom sjuk.. feber ont i halsen, kräker lite då och då.. mHm!
Idag är jag uppe i cirka 39 graders feber.. Looovely!

Jaja, ska väl inte klaga för mycket.. men missat 2,5 skoldagar, det är jag INTE glad över, så mycket jag missat..
Och som vanligt ska jag jobba imorgon, kul när man är sjuk liksom?
Haha nej, nu ska jag sluta klaga, I promise!

Något posetivt är ju att jag kunnat gå omkring med myskläder varje dag, så mysigt!
Och dessutom älsklings tröja! den har verkligen varit en favorit dessa dagar! :D
Och inget smink och inte brytt mig om hur mitt hår har sett ut.
Bara sattit upp allt hår i en snygg toffs, haha not men så skönt!
Och inget smink, finns inget skönare!
Och massa hårinpackningar och ansiktsmasker, har haft mer eller mindre ett hemmaspa en miljon gånger per dag! hehe!

Nu känner jag att detta inlägget blir väldigt långt!
Undrar om ni orkar läsa allt? :o
Ja det är väl bara till att se ju :D
Avslutar med lite bilder från idag, tagna för typ 15 minuter sen.. och som sagt, inget smink (!!) fast i och för sig man ser kanske inte så mycket av mitt ansikte ändå men iallafall XD
Och idag har jag orkat fixa min lugg iallafall (a) hehe
Och myskläder som fan! :D
Så njuuuuuut!


Ser ut som en uppstoppat get, haha och stel satan XD
Men visst älskar vi alla flaggan i bakgrunden ? ♥


Svartvit.. ingen aning om varför jag lägger in den? :o
Haha jag ser fortfarande ut som en uppstoppad get XD ahahah


Hittade lite gamla bilder.. ingen aning om när dom är tagna men lägger in en eller två... eller alla (a) får se :D:D:D






Så nu orkar jag inte lägga in fler !
Kanske bloggar mer senare om jag orkar (a)
Blev ju så långt nu! :D

Kommentarer
Postat av: Oskar

KRYA ÄLSKLING SAKNAR DIG SATAN <333333333333333333333333333333333333333333

2009-11-07 @ 16:17:55
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Saknar dig ocksp <3<3<3<3

2009-11-07 @ 16:24:43
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0