Jag tycker till!

Nu är det såhär att jag är sjukt irriterad!
Alla fucking fetton och mulliga fitttjejer har inget bättre för sig, så dom går omkring och kallar mig fet och tjock och så vidare...
Jag vet att jag inte är den smala tjejen jag en gång varit, tyvärr!
Men jag är dock låååångt ifrån tjock och fet ? :S
Alla fetton där ute är så jävla sura på sig själva för att dom inte kan sluta äta massa skräpmat och skit så dom är tvugna att klanka ner på "normalt" smala personer.
Jag kan sluta med coca och godis om jag vill dte!
jag kan hur lätt som helst gå ner 5 kilo och mer till och med.
Att dessa idioter håller på med mig är väl för att dom vet vad jag varit med om innan..
Att jag varit underviktig och hade det riktigt svårt en stor del av högstadiet..
Så vad tror ni att ni gör? eller komemr att göra?
Bara för att ni klankar ner på mig kommer jag att tröstäta? eller sluta äta helt?

Jag kan säga hur lätt som helst att jag kommer sluta äta!
Visst, jag tycker inte att jag är något av det ni säger att jag är.. men jag tar ändå åt mig.. kollar en extra gång i speglen innan jag går ut..
Ni får mig att känna mig fet, att mina ögon lägger på något extra kilo bara för att så många ska kommentera..

Det finns även dom som kanske inte menar saker..
Som säger till exempel: oj, har du gått upp lite i vikt sen sist?
Dom behöver ju inte mena att jag är tjock, men det känns så för mig..



Det är såhär alla får mig att känna när ni ska kommentera massa saker om min kropp...



Bilden är från i somras, men jag har faktiskt gått ner i vikt sen i somras och sen denna bilden.. drygt 2 kilo bara men ändå.
Alltså är det inget fel med min kropp, jag är naturligt smal om man säger så.

Fast jag vill gå ner ännu mer i vikt... jag har mina mål och jag ska börja skärpa mig från och med imorgon!
Jag ska nå min drömvikt!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Camilla du hr världens sexigaste kropp o du behöver inte gå ner i vikt :O<33333

2009-11-08 @ 19:19:23
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men jag vill :D:D:D<33

2009-11-08 @ 19:26:28
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/
Postat av: Oskar

Men du behöver inte :O för din kropp e finsat :O inget slår den kroppen asså :O <333

2009-11-08 @ 19:28:08
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0