It's sick , really sick!

Mjo, rubriken är siiick den också! :D

haha nej men alltså seriöst.. nu ser jag massa gamla kompisar och alla deras förhållanden går skit!
Alla gör slut och massa skit kommer ivägen för alla..
Känns jätte wierd att det INTE händer MIG!
Att jag faktiskt mår så sjukt bra i ett förhållande som jag gör!
Att jag inte har det förhållandet som innebär bråk och massa sånt!
För jag och Oskar har inte bråkat.. sjuuukt! :o
Något heeeeeelt nytt för mig! XD
Det var kanske bara dags för mig att få ett riktigt bra förhållande denna gången!






Jag älskar min Oskar♥

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

Aweee stumpan <3 jag kan inte bråka med dig och detta är det bästa som någon sin har hänt mig <3 och jag hoppas att vi aldrig kommer bråka och att vi kommer va tsm LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNGGGEEEEEE

typ tills döden skiljer oss åt (A) <33 Älskar dig Camilla <333333333

2009-11-22 @ 14:00:32
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Älskar dig <333333

2009-11-22 @ 15:52:41
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0