Hihihihi

Träning
Puh.. måste skärpa till mig?
Vafan, jätte längesen jag var ute och sprang förfaN!
INTE BRA!
Ska dra ut mig ikväll efter att jag har ätit.
dra på träningskläder och sen dra mig ut för att springa en låååång runda!
Skiter i tiden, bara jag börjar träna igen!
Solning
Jag vill, jag kan men jag får inte sola...
Snackade med mamma igår om saken och vi kom fram till att jag får solduscha istället.
Anledningen till att jag inte får sola solarium är ju att det är typ 75% eller något sånt, som ökar risken för cancer...
Solduscha är liksom bara att man blir brunare genom att få påsprayat det.
Alltså ingen cancer där! :D
Nyttigt- bort med skräpmat
Redan börjat med det, och det funkar finemang hittills! :D

Kommentarer
Postat av: Oskar Edlund!!

VI är duktiga på detta älskling :*:*:*<3333

2009-11-24 @ 18:34:22
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vi är bäääst! :D:D:D<3333

2009-11-24 @ 19:24:07
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0