endast för att...

...jag har tråkigt blir det fler ego pics...
haha, förlåt! :D

AAAAAAh är det bara jag eller är mitt hår sjuuukt kort? :o (och sjukt tunt)

No no no no no!

Jag vill ju ha långt, inte äckligt kort som det ser ut att vara :ooooo

OOOOCH jag vet, jag ser jätte konstig ut :o ... fast det gör jag kanske alltid.... :O

Men ja, NO MAKE-UP och mitt hår har jag liksom inte gjort något åt.. som jag skrev i inlägget under.. förutom då min lugg ... som börjar bli lång!!!!! :D:D:D:D:D:D  Jeay! något som gör som jag vill!

Fast jag vill ha LÅNGT HÅR! aaah, jag får damp.. snart åker jag till närmsta affär som säljer hårförlängningar och köper det! för jag vill inte ha kort.. :'(

Och jag ska absolut inte färga mitt hår på jätte länge, det är ju jätte tunt och jag tappar hår jätte mycket ju.. :o
Det är därför jag haft hårinpackningar rätt mycket sen onsdags.. men det kanske inte heller är så bra.. (a)
men men, jag blir INTE blond på jätte länge om jag ens blir det igen :o
Och inte heller svarthårig utan nu blir det att ha min egen hårfärg... alltså råttfärgat eller som mina föräldrar säger.. mörkblont. haha XD


Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahah du e för jävla söt du =) Snyggast på bilderna ju :D <333 älsk Daj

2009-11-07 @ 16:19:46
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha snygg? på bilderna? HAHAH nooooot! :D älskar dig <33

2009-11-07 @ 16:24:08
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/
Postat av: Oskar

Klart du e snygg du e min snygging (A) <33

2009-11-07 @ 19:48:37
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0