AAAH *******

Helt plötsligt kollar jag på gamla bilder sen somras.. igen..
Blondie bilder...
F*ck vad jag saknar det!!
F*ck Jimmy som fick mig att färga det...

Och nej, jag ska inte, jag får inte blondera det...

Dels för att jag kommer tappa allt mitt hår..
Det är redan tillräckligt (och mer än det) slitet!!!

Men fyfan vad jag vantrivs i mitt brun (missfärgade) hår..
Och F*ck att jag klippte av hur f*cking mycket som helst när jag färgat tillbaka det till brunt..

Känner för att klippa av mer, verkligen få bort allt av det slitna håret!
Färga det svart och sen skaffa löshår!!!!








Ångrar ändå att jag förstörde mitt hår..
Det var fint i februari (sista bilden)
Långt och inte slitet (iallafall inte som nu)
Jag trivdes som fan som brunett/svarthårig då ju..
varför inte längre?



Kommentarer
Postat av: Oskar

Du e finast i allt Älskling <333:**

2009-11-11 @ 17:49:41
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0