Seg dag!

Mjo, vaknade 11 fastän jag ställde klockan på 8 , för att jag skulle fixa tid hos doktorn..
Men det alarmet bara försvann (a)
och sen när jag väl vaknade tänkte jag fan inte på doktor jävlar .
Jag satte mig vid datorn och startade "Lost" avsnitt! :D
och det har jag gjort hela dagen.. seeeegt as hell!
Sen har man ju sett alla avsnitt en miljon gånger sen innan, så det gjorde det ju bara värre.
Haha , ja så kan det gå en tisdag på sommarlovet! x)
Men jag fick ju självklart vara lite social, så jag satt vid msn och så heeeela tiden!
Och inte nog med det!  utan jag var även ute och träffade folk! *status*
haha skulle ju GÅ upp till Andy, damn!  det är fan lite jobbigt... :(
haha jag vet, jag är dålig men vafan, jag är mig själv!! And everybody loves that, right?
Så iallafall var jag med Andy en stund, blev dock inte länge för mina cp föräldrar säger att jag ska vara hemma 23 , snacka om dött, allt roligt händer ju fan då!
Typ döda mig...........
Nej skoja!  jag överlever, men det var dock inte roligt att sticka hem 23 ikväll.. :(   tyck synd om mig? :o
Hehe , nu ska jag lana msn en stund sen blir väl att återgå till Lost avsnitt hela natten lång!
Hell yeah typ?..... NOT!!

Men see ya later bitches! :*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojdå, vilken dag! :D haha min har dock varit sämre, bara suttit hemma och degat exakt hela dagen! hata att bo mitt ute i igenstans! du bor åtminstonde inne i Hörby ;)

2009-06-23 @ 23:37:35
URL: http://sweetiedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0