Saaaknar det som f*n !


Dagen, kvällen och natten var bäst!  även fast jag fick en blåtira , haha.
Men shit, saknar det så in i !  helt sick, och dessutom saknar jag mitt mörka och fina hår.. :(


Saaaknar den kvällen som fan!  även fast jag började böla och blev en aning för full XD HAHA

Saknar massa saker, förfesten innan björket i mars, alla gånger jag och Erica varit i Höör¨i Januari, förfesterna innan jägers med My, Erica och Tilda, förfesten innan björket i oktober! när jag och Vikki "festade" på midsommar 08, och när du var så jävla full hos Tuben, haha. Herregud, ta mig tillbaka till allt det roliga!  var har det tagit vägen tjejer?   Vi får fan hitta på något snart!  sticka till stranden eller något!  saaaaknaaar allt som in i helvete ju ..

Kommentarer
Postat av: Vikki

Ja, de måste vi :o

Haha, fan vad kul vi haft endå xD

Jag och erica snackade om att tälta nere vid havet och bada och sola och sova där på natten, så vi får se hur de blir med de :9 <3

2009-06-29 @ 13:30:49
URL: http://vikkibez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0