"morgon" haha

ja vi säger att det är morgon nu, fastän klockan är över 3 på dagen, haha!

Kvällen igår var helt chill, faktiskt rätt skönt, kände inte alls för fest och att supa och allt det, därför var det häärligt!

My kom hit tio i fem sen kom Andy typ 20 minuter senare, så vi fixade oss sen började vi förfesta, blev lite pepp då men sen försvann lusten att dricka :o

Det dåligaste med kvällen var att det regnade 24/7 typ.. haha men nästan iallafall, sjukt irriterande!

men men, folket var trevligt och man fick sig några skratt av att andra var så fulla, som för en gång skull inte vart jag.


Hade tänkt mig att duscha, fixa mig sen ner i byn och köpa energi dricka och massa gott, känner verkligen för sånt idag, bara gotta mig, hehe !

Klar för fest!

My ser inte helt pepp ut direkt

Päääääpp!!!


My stack hem rätt tidigt, hon pallade inte, men Andy stack för 30 minuter sen typ, alltså han sov här om ni inte fattar det!
Haha, men men neeer i duschen och sen ner i byn , mHm!

XOXO Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0