mat, shopping och åka bil

Vid 16 kom pappa upp och sa att vi skulle ner i byn och äta, och jag satt här i värsta mjukiskläderna..
Haha, så jag fick typ slänga på mig några andra kläderna och första få rätt på håret och allt på typ 5 minuter..
Jag lyckades inte så bra med det !
Men sen stack vi ner och åt, bakad potatis för min del, så sjukt gott nere på offside.
Sen skulle dom köra en runda och jag ville först inte med men sen när mamma sa: nova!
Så blev jag helt knäsvag , liksom shopping!!!!
Finns inget bättre , så jag hänkade mamma och pappa till nova, mamma var otroligt snäll, hon köpte allt jag ville ha till mig!
Gissa om jag blev glad då! :o
Sen skulle vi köra en runda, en jävla omväg på vägen hem, men men sen blev det glass, mjukglass med karamellströssel, kände mig otroligt bortskämd ikväll, men det är så det ska vara ;)
Och nu sitter jag här och lyssnar på Hollywood Undead - undead , bra låååt!
Ska väl ta det lugnt resten av kvällen, det är så jävla skönt!

Innan idag, haha
'
Såhär såg man ut nu ikväll, helt slappstil, men det är skönt så :)

Maaaat, det ska vara bakadpotatis men det ser bara ut som gegga , haha

Bil, bil, bil till noooova !

Kunde inte låta bli (a)  såå jävla gott är det ju :o



Kommer nog bilder på det jag fick idag (kläder och sånt då) lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0