Kvällen

Stack och mötte Andy vid 20 tiden, stack sen hem till han, gjorde inte så mycket, chillade lite, kollade lite på "gremlings?"  haha ingen aning om den hette så XD  men helt söt var den!
Sen visade ju Andy sina skills också, otroligt jävla chockad blev jag, han är helt otrolig på trummor!
Visserligen har jag sett videos där han spelat men då har det varit bas, gitarr och sång ivägen så då hörde man ju inte bara trummorna ;)
Men nu har jag hört och det var helt sjukt bra :D
Höhö ^^
Ska väl snart lägga mig... fastän jag inte är ett dugg trött men vafan, ska upp 7 imorgon, ut och jobba, hem , duscha, fixa mig och sen sticka till Malmö, gissa om det kommer vara en stressig morgon? :o
men jag överlever väl !

Sååå inget mer att skriva nu , skriver kanske imorgonbitti om jag hinner, annars blir det när jag kommer hem från malmö :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0