Kvällen blev åt helvete...

Stack aldrig till Höör.. eller okej, jag stack dit körde ett varv sen stack jag tillbaka till hörby..
Sen har jag bara kört runt i hörby eller suttit nere på gamla torg hela kvällen, tänkt så det knakat och det enda jag kom fram till var att jag inte skulle brytt mig från första början..
Känns så jävla tomt nu..
Ingen jävel svarar på sms eller något och allt jag vill är att prata ut med någon..
Som tur är har jag ju min bror som alltid ställer upp :)

Inte mycket mer att skriva nu...
byebye

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

Finns För dig :) <3

2009-06-29 @ 22:25:14
Postat av: edlundarn.blogg.se

Finns Här Om du Vill Snacka =)<3

2009-06-29 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0